lördag 14 juni 2008

Hade myskväll med plutten igår:) han kom med förslaget att vi skulle äta på Ko-San och jag har ju inte svårt att hänga med när det blir min älskade sushi:) Så sjukt gott!
Sen begav vi oss till Hemmakväll, för att inhandla allt som behövdes för kvällens mys, glass, läsk godis! Tyvärr var godiset inte alls så gott som jag tänkte mig när jag gick och plockade utan illamåendet kom och jag kom på att godis inte är gott! (Choklad är inte inräknat i godis!) Men glassen var helt underbar Ben and Jerry's Peace of cake:D Medans vi åt allt gott (glassen då) så tittade vi på Spiderwick, och som Plutten sa så var det en riktig Matilda film:) Jag tyckte att den var super:)

OCH det bästa är att jag är ledig under kristianstadsdagarna och ett av mina favorit band kommer till Kristianstad den 10 juli:) Abalone Dots:) Ska Absolut ses! va tvungen att väcka plutten och berätta för honom!

Nej nu börjar jag jobba om en 12 minuter så nu ska jag göra vid mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig massa kyssar "din plutt"

Anonym sa...

Allt bra här :) Själv med? Vad händer i oktober? ;) Puss

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!

Anonym sa...

Gumman, hafför uppdaterar du aldrig bloggen? *snyft*
Är allt bra med dej och min kära systerson? *de där lät som om han va fem år eller hur hi hi*
Ha en härlig midsommar på er sötnosar.
kram kram

Anonym sa...

hej vännen, hoppas allt e bra. mycket på jobbet nu. rean du vet.
kram veronica