torsdag 12 juni 2008

Mys med loved ones:)

Dagen har tillbringats tillsammans med mamma, mormor och morfar:) Vi var och handlade en massa fina blommor, både till dem och mig! Så när jag kom hem idag , så var det fram med krukorna så nu är det fint på uteplatsen:) Ska ta lite bilder om det är fint väder imorgon, han inte idag, var ju tvungen att baka en rabarber och jordgubbskaka:) tyvärr så blev den lite kladdig i mitten men det som blev klart var jätte gott! Bo och Marianne var här och fikade idag:) mysigt att bara sitta och prata med dem.




Längtar tills i oktober:) längtar längtar:) Ska bli sjukt underbart!

Bara en massa mys:)

Men innan det blir det lägret för mig:) en vecka vid havet:) iför sig bor jag 10 minuter från havet nu.. Men en vecka med tillgång till båt:) och underbara människor! Kommer ju sakna mina älsklingar hemma, men de är jag ju alltid med! Ska bli mysigt att komma tillbaka till Skönstavik, få se hur mycket jag kan tillföra.. Inte kan jag lära kidsen att segla inte, det får Pöne fixa!! Att kapsejsa och gåpågrund skulle jag nog kunna lära dem, och hur de inte ska lägga till vid en brygga! och vilken som är barbord och styrbord, det har jag knappt koll på:/ får kanske ta och plugga på lite sånt innan vecka 30. och träna lite knopar som man slår med tampar, sa snören/rep till Pöne han dissade mig totalt... Fast navigeringen fick jag bra koll på, lägg märke till ordet Fick har med störsa sannolikhet glömt allt! Men det ska bli riktigt kul att va där! Nostalgi! Men det är ju inte sådan diciplin på kidsen som det var på oss när vi var deltagare! våra fyra små miniledare ingav lite respekt, eller man fick svar på tal och gräddbullar upptryckta i ansiktet av dem! Sen fick jag väl byta kläder minst en gång om dagen! Vet inte vad det är med mig och vatten... blött och isläng blev jag i alla fall, och det händer fortfarande:/Förstår mig inte på det! jag som är en liten ängel:)

Inga kommentarer: