fredag 30 maj 2008

Dagen:)

Dagen började med att pappa ringde och väckte mig vid åtta, visade sig att han jobbade i Åhus och då var jag ju tvungeen att ta mig dit:) slutade med att pappa kom hit på lunchen och åt med mig, även idag så åt jag melonsalald med serranoskinka:) och sen blev det nybakade sockerkaka med äppel och kanel!

Fram tills nu , så har dagen spenderats i solstolen, lyssnande på Takida. Flickorna har stimmat och stojat runt om mig!

Nej nu ska jag slänga mig i duschen, känner att jag behöver en liten uppfräshning! Och sen kommer Emma och ska käka med oss.. Vet inte om Jonas också kommer, lite dubbla budskap om det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman.
Hur har du å macce det i solen idag då?
Underbart väder vi har!
Kram kram

Anonym sa...

mmm =) jag älskar dig. massa kyssar