onsdag 28 maj 2008


Så trots att jag haft bloggen sen i april så har det inte blivit något skrivit!

Var och hälsade på Emma igår, var hemma vid tolv.. så det kan ju vara en utav anledningarna till att jag är små seg idag! Satt och pratade om allt och inget och Skrattade:) det var räkbaguette som stod på menyn hemma hos Emma, och tyvärr har jag inte fått bilderna från vår kväll med det kommer! Sen kom låten som i alla fall förde mig tillbaka till sommaren 2004,

den sommaren jag tillbringade tillsammans med Gihl och Gustav:) Tänkte tillbaka på allt som blev och inte blev.. Och det som inte kommer. Vi gjorde mycket kul den sommaren och det blev väldigt många glada skratt, men även en massa tårar! Men jag hade inte velat ha den sommaren ogjord! sitter och längtar tillbaka till de underbara minnena och den underbara sommaren.. Ja minnen det är ju tyvärr det som finns kvar av Niclas.. Shit, vad han fick en att skratta och förundras.. Saknar den tiden av flera anledningar!

Nej åter till verkligheten! Håller på att tvätta nu! och ska även ställa mig och baka bröd så att jag kan äta frukost även denna veckan. Sen ska jag ut och sätta mig i solen med en bra bok och bättra på brännan!

Helgen rullade på ordentligt, på lördagen kördes det runt i halva Skåne och på söndagen firade vi min älskade mormor som blev 61:) Och galen som tanten är i leopard- och tigermönstrat så var det ju självklart att tårtan skulle inspireras utav det:)



Nej nu måste jag ner i tvättstugan igen och byta i maskinerna.. men jag skulle gissa på att jag återkommer senare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, jag körde motocross tillsammans med Niclas, och slutade med det för väldigt längesen. Men fick höra att Niclas inte var vid liv längre, vilket lät helt sjukt. Så försökte googla det, kom hit. Har du lust att förklara vad som hände?

Anonym sa...

Let it rest i peace.

Anonym sa...

HEJ!
jag heter Jonatan Niclas lillebror. Fint att ni kommer ihåg Niclas för den personen han var