onsdag 28 maj 2008

Fågel:(

Jag fick en obehaglig överraskning när jag kom ut i köket för en stund sen! På köksgolvet låg det en död liten blåmes, och blåmesens partner flyger runt i trädet utan för mitt fönster och "ropar":(
Det är olivia som lekt jägare, måst eju säga att hon klarade det fint och är int elängre orolig att hon ska svälta om hon springer bort ett par dagar.. Men jag tycker fruktansvärt synd om den lilla fåglen:(

Hampe fick komma hit och hjälp mig få ut fåglen, vad ska jag göra till Hösten när han inte går i skolan här längre..

Har tvättat klart nu och hängt upp den tvätten jag inte hann tumla (pga Fåglen) har dock ett par tvättar kvar, då fåglen gjorde att jag inte hann ner och byta den sista omgången, tänkte försöka hinna bädda rent i sängen också idag! och brödet står på sista jäsningen..

Får även kaffesällskap sen, Ralle (som är jätte skäggig, pga nån tävling med Flingan) ska komma över och hålla mig sällskap en stund:)

De ringde också från jobbet idag och ska jobba 7-11 på lördag och 17-21.30 på söndag:)

Inga kommentarer: