lördag 30 augusti 2008

Dagens blogg..

Dagens blogg kommer innehålla två ämnen! Hade inte riktigt tid att blogga igår!

29/8 Om jag varit man så hade jag.. (namn,yrke,intresse)
Varit runt de trettio, jag hade hetat Gabriel och bott i ett fint hus med strandtomt (Ort okänd). Vid bryggan hade båten legat och gupat.
Hade haft ett jobb som jag älskade och verkligen trivdes med! En butik med inredningsdetaljer och möbler.
Målat och läst massa böcker på min fritid. Rest utomlands minst två gånger om året, till spännande platser där jag kan få insperiation till min butik.

30/8 Hur tänker män?
Ja hur deras tankegång fungerar är ett mysterie! Sett STORT mysterie! Säger en sak men menar en annan, väntar sig ibland att man ska kunna läsa deras tankar. Ibland är de stora mysterier och ibland går de att läsa så lätt!
Men, hur de fungerar kommer man aldrig komma underfull med! Dubbla budskap och säger saker de inte menar!

1 kommentar:

Anonym sa...

SÅ SANT min vän. Så sant..