söndag 31 augusti 2008

Mys med flickorna!

Helgen har varit super mysig! Gårdagen började som slappe dag i soffan men sen får jag ett sms av Lisa som vill komma och hälsa på:) Så får på med ordentliga kläder och går sen för att möta henne, vi beger oss till min lilla ursprungshåla där det är loppis för att hälsa på mina föräldrar och Moa som efterlyste mig hela förmiddagen! Sen blev det en tur på Maxi innan det bar tillbaka hem!

På kvällen blev det film tittande hemma hos Jessica:D Väldigt mysigt dock var vi väldigt trötta, tyckte att det var lite lamt av oss 20plussare att sitta hemma en lördagkväll och halv sova i soffan, är det så här att va vuxen?;P
Idag har vi varit och spelat minigolt jag tog hem bronsmedaljen:) (vi va bara tre stycken så jag kom ju sist, men brons är en rätt trevlig färg!)

Snackade lite skit med Pöne innan idag, fick lite skvaller om gårdagen, men vännen det är inte snällt att skylla filmvalet på Alle när han inte ens va där! (och när jag för den delen visste att han skulle festa)

Varit hemma hos mina föräldra och fått middag:) och lånat badkaret, så mysigt! :)

Inga kommentarer: