måndag 13 oktober 2008

Hösten har verkligen kommit nu!

Sitter i skolan nu, väntar på mig grupp ska ha grupparbete. Men det är ju klart att jag läste fel i sms:et det stod kvart över nio och inte kvart över åtta, Så! jag får snällt sitta här och vänta på dem en stund till.. Och jag som skippade att köra inom Mcdonalds för att köpa en Kaffe Latte för att jag fick för mig att jag va lite sen!

Det hade varit så gott med en Kaffe Latte så här i höstrusket! Eller en stor kopp The och en bra, men då ska man ju också vara placerad i soffan under en mysig filt:)

Älsklingen är hemma idag:) eller det är ju inte så kul jag sitter i skolan, bara tanken på att ligga i soffan och mysa och titta på en bra film, får mig att vilja slänga er datorn i väskan och springa här ifrån!

Höstens färger har börjat komma fram, träden har färgats gula och oranga:) Och när hösten kommer så kommer jag åka:) Nästa måndag så stiger vi på planet, min jungfrutur närmar sig! Jag har förbjudit alla filmer med flygplan denna veckan! Börjar bli lite smått nervös faktiskt! Fast det kanske mer beror på allt man känner att man måste ha fått gjort innan vi åker!

Inga kommentarer: