tisdag 14 oktober 2008

Matematikuppgifter!

Sitter i sängen nu, skulle egentligen varit på praktiken nu men min klass hade först idrott och sen slöjd. Har iför sig ett svangt minne av att min handledare sa att vi fick ha planeringstid på tisdag förmiddag. Men ska springa dit vid 11 för då börjar deras lektioner igen. Jag har Renskrivit uppgifterna jag tänkte använda, ska bara höra med handledaren i fall det är okej med dem. han har ju iför sig inte läst mitt mail jag skickade i söndags om vilka dagar jag skulle komma denna veckan.. Så jag får väl gå dit sen..

Va och tränade igår, väldigt skönt va det också!:) Tänk att jag kommer med en sådan kommentar.. blir väl träning på torsdag med och sen förhoppningsvis lördag eller söndag! Lördagen kommer även bestå av kalas x2 och söndagen kommer ängnas åt att packa, tvätta och stryka kläder!

Fick även förra årets mattetenta igår så att vi kan se hur de är upplagda, är ju bara två veckor till tenta!

Kvällen kommer tillbringas framför datorn, måste få lite till pluggat.. känner att jag måste skicka in lite nu innan jag åker!
Vi blev klara med grupparbetet med igår så det är skönt, och det blir inte heller någon redovisning för vi ska gå igenom grejer inför tentan i stället!

Det börjar närma sig nu, och dte ska bli så kul!

Nej nu ska jag kela lite med Olivia sen ska jag göra vid mig!

Inga kommentarer: