söndag 8 februari 2009

Helgen och tankar

I fredags va vi hemma hos grannens mamma och fick smörgåstårta..:) var riktigt riktigt gott! Sen så fick vi rycka ut till pluttens jobb, och det resulterade i massa kaffe, skratt och prat:)

Igår så va jag och grannen i stan, och klippte oss och tog en kopp the i sällskap med min bror och hans kompis. Sen fick vi reda på att en kompis hund gått bort, så vi åkte inom där en sväng bara för att snacka lite. Sen gick jag på mitt arbetspass kvart i tio och gick av det sju imorse..

Sen vaknade jag av solen halv elva, och då gjorde älsklingen scones och äggröra till mig:) Blev självklart till både honom och grannen med. Varit ute hos J och druckit kaffe och spelat spel.

Imorgon ska vi till Barbacka på någon sorts föreläsning.

Saken och ting kan tolkas väldigt olika, men när det va vi som skulle träffas så hade det varit trevligt om det varit vi. Och frågor? Det känns väldigt aktuellt när man inte känner sig riktigt välkommen. Och det är absolut tråkigt.

Funderar på om jag ska ändra färgtema på bloggen igen.. Nu när jag vet hur jag får till det så som jag vill ha det!

Inga kommentarer: