tisdag 3 februari 2009

tredje februari tvåtusennio

Sitte ihop kurad i soffan med filten runt mig, datorn i knät och Smilla som ligger och myser bredvid mig:) Ligger och spinner högt!

Haft litteraturseminarie idag, nu är det bara den biten att skriva ihop det och maila in det.Men det ska jag och Viktoria göra imorgon, eller i alla fall börja med det. Sen ska jag och plutten hem till mamma och pappa.

En halv timme tills plutten kommer hem, sen bär det av till gymmet. Måste verkligen ta tag i träningen nu så att man kan komma iform igen.

Växer man ifrån varandra? Det verkar så!Kände mig verkligen som tredje hjulet förra veckan fast det var vi som skulle träffas. Kändes som att det jag sa inte räknades, väldigt väldigt tråkigt. Och dagen började inte särskilt bra heller.

Ikväll blir det te och spel med grannen, inte hunnit med det så mycket på senaste tiden. Nej nu ska jag sätta på en kopp kaffe att värma mig med innan gymmet.

Inga kommentarer: