torsdag 5 mars 2009


känner för att skriva lite, men vet inte riktigt om vad..

väldigt tråkigt väder idag, det blåser som in i så blir ingen promenad:( Eller inte nu i alla fall. Får försöka t amig till gymmet sen, slarvat en massa och nu är det inte särskillt långt till vägningen så måste verkligen ta tag i det här nu! Annars så det väl bli en vecka med pulverdiet och hårdträning sen.. dock inte så hälsosamt.


Speciellt inte för mig nu när man har järnbristanemi och behöver få i mig en massa järn så att mina förråd byggs upp igen.. hoppas bara det hjälper med järntabletterna och blodvärdet höjs från 93.. skulle lämnat blod den 13/2 men de fick avbryta min blodgivning för att mitt värde var för lågt. och fick beskedet att jag inte får lämna på ett helt år och inte ens då är dte säker att jag får lämna igen, för då ska vi ta om alla testerna:( Vill ju kunna lämna..


Vill också att det ska blir fint väder så att jag kan ta en kopp te och gå ut och sätta mig på uteplatsen och njuta av solen och våren, börjat dyka upp snödroppar och gulsippor i rabatten:)


vill att det ska bli min födelsedag, eller i alla fall att min present från älsklingen ska komma:)


bara en och en halv timme tills plutten kommer hem till mig och sen ska vi en runda till stan, kanske ska ta sig i kragen att hämta ut pluttens manchettknappar som vi lämnade för en månad sen..

1 kommentar:

Sarah sa...

Jag gillar när du bloggar, det borde du göra oftare ;)
Allt bra med mig med! Klart du får komma hit snart, vi kan väl hitta en passande dag? Puss