onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen, Maria bebådelsedag OCH

MIN och TOTTES FÖDELSEDAG! :) vaknade av Pluttens alarm men visst eatt jag inte behövde gå upp så över en timme:) så små slumrade lite, sen vaknade jag av att plutten kom och sjöng för mig:) och såklart blev det frukost på sägen:)

Dock hann mamma inte ringa innan jag ringde hem till dom, det är ju så att jag och min sex år yngre lillebror fyller år på samma dag och jag va ju tvungen att få tag i honom innan han skulle gå till skolan! Första kommentaren av mamma "Det är väl inte meningen att du ska ringa(tystnad) eller du ringde för att säga grattis till lillebror?!?"

ikväll är det tänkt att svärmor och svärfar ska komma hit, och det blir såklart våfflor!

Fick sms av världens sötaste Malin!!
"Grattis min utter på våffeldagen:)"

Nej nu måste jag börja göra vid mig!

2 kommentarer:

Sarah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sarah sa...

GRATTISSSSSS!!! :)