tisdag 2 september 2008

Den andre september tvåtusenåtta

Sitter med Lilla My i örat och hon försöker fresta mig till tusen! MEN det fungerar FAKTISKT INTE! Jag sitter och dricker en massa vatten istället.

Dagen har varit mysig! jag har varit och gjort vid mina naglar! De va i väldigt behov utav omvårdnad. Sen hjälpte jag David att tvätta rutorna på hans bil och även byta framdäcken( jag va arbetsledare och han utförde arbetet) Sen bar det av till Kace och där blev det en massa smaskande på björnbär:)

Och såklart så kommer dagens ämne!

Sex, fördelar och nackdelar
Vi börjar med fördelarna.
  • Det kan vara väldigt skönt (om det görs på rätt sätt)
  • Kan vara väldigt mysigt
  • Det kan leda till väldigt gulliga barn!
  • Man bli pigg
  • Man blir glad
  • Kan va sjukt underbart!

Nackdelarna.

  • Man kan bli sjuk
  • Man kan bli gravid( Finns ju tillfällen då det inte passar sig)
  • Det kan va sjukt obehagligt och leda till obehagliga situationer
  • Kondomer (inget skoj alls men nödvändigt)

Inga kommentarer: