lördag 20 september 2008

Nu har helgen börjat!

Nu sitter jag hemma hos Lilla Mys föräldrar, men behöver snart åka hem. Ska ju till Karlskrona imorgon:) Ska segla med Emil och Micke:) Plutten ska ut på sin första segeltur, och sen blir det nog utgång! Ska blir kul!

Jag och Lilla My har varit och fikat på House Of Bagles:) Gott Gott! Och sen har vi varit och lekt välkomskommite! Hihi! Lite chockad Tubbe:)

Vi sitter har och diskuterar en massa, och vi har precis kommit fram till att Lilla My är farlig och bits!(Kanske är lite vampyr över henne! Vi har kanske umgåtts för mycket det kanske har smittat av sig.) Och ålder vad spelar det för roll?!?! Ingen det är faktiskt känslorna som ska få styra! Oavsett om det är två, tre eller fyra år yngre! eller äldre för den delen fast då är det väl tio-femton år som räknas!

Och det här med att ta första steget, det är jobbigt och komplicerat! Och varför kan man inte svara på ett sms! Och att sitta ovetande, att bara vänta, att bara gissa utan att få gensvar!

Och personer som etsar sig fast och som man inte kan släppa.. Det kan va jobbigt och enerverande men ibland blir det så! Och man kan inte hjälpa det och och inte göra nått åt det!

Vi diskuterar även hur tragiskt det är med extra flickvänner!

Smilla blir även 19 veckor idag:) Hon har bott hemma hos mig i tre veckor den lilla plutten! Jag har nu varit kattmamma i över två år:) Mina små flickor!

1 kommentar:

Anonym sa...

hey babe.. det är finfint.. själv då?