tisdag 9 september 2008

Lite försenade bloggar

Detta hade jag sagt på ditt bröllop
Vi har känt varandra sen sexan, och visst har vi haft våra duster med vi har även haft sjukt kul ihop! Jag tycker att det är oerhört kul att du nu har hittat nån att slå dig till ro med!
Jag hoppas att ni kommer få många lyckliga år och många barn som Tant M kan lära allt hon kan;)

Denna nojan har jag
Man bli rätt nojig när man känner att pengarna inte alltid räcker till, eller rätatre sagt när man känner att man vill göra en massa men att pengarna måste räcka till de nödvändiga först.

Detta är jag mest nöjd med
Jag tycker om mina ögon, det är nog det jag är mest nöjd med! Håret tycker jag också omJ

Detta är jag minst nöjde med
Näsan känns stor och i vägen ibland, sen är det ju magen, men den jobbar jag på!

Mina syskon betyder
Mina små bröder betyder en massa! Visst att vi bråkat en massa, men jag hade inte klarat mig utan dem! Jag älskar dem något oerhört och vi har bara kommit varandra närmare under åren.

Just nu hade jag velat
Ligga i solen på Cypern( men det är bara en och en halv månad till dess!)
Kunnat shoppa

Kompisars tankar om dig
R: G.T.P( glad, trevlig, positiv) Sprallig och mammakär
K: Genuint trevlig
P: Otroligt envis, Omtänksam och Rolig. Dock super du alldeles för lite, men du är okej ändå!

Inga kommentarer: