torsdag 10 juli 2008

:)

Sitter här i sängen och ser fram emot dagen:) Blir förhoppningsvis fylld av massa mys:)
Winnerbäck i Helsingborg( ska bara bli klara att köpa biljetterna) och Sen Abalone Dots inne på Kristianstadsdagarna!

Sen ska Ralle nog komma inom en sväng också:) Väldans trevligt, tyvärr kunde han inte följa med till Helsingborg eftersom han jobbar ikväll..

Nu är det en vecka sen jag trillade av och jag känner mig okej, visst jag blir trött( men kroppen fick en Ordentlig smäll) och jag har fortfarande ont i Höften ( dock bara i vissa rörelsemönster, men jag haltar fortfarande:(.) och sen högerarmen:( Men Men skulle väl giss på att det går över så småningom:) Kunde i alla fall jobba i tisdags:)

Det är bara en vecka kvar tills att jag är i Karlskrona skärgård nu:) och jag längtar! Kommer att bli så oerhört kul! Hoppas jag i alla fall!;P

Vet att jag är lite mer än halv kass på att uppdatera bloggen, men jag "hinner" inte!

Har för den delen läst en underbar bok! ( Plutten tycker jag läser för snabbt) tog mig tre dagar. PS Jag älskar dig! av Cecelia Ahern.

1 kommentar:

Anonym sa...

no se como llegue hastaaqui... pero me gusto tu blog... buenas imagenes.
abrazo desde argentina