söndag 20 juli 2008

Lägret dag 2

Än en dag så är det Lisas dator jag kidnappat! Sovit jätte lite i natt! somnade halv två-två( Tack Pöne för att du stod ut med mitt tjatande!) Och sen blev jag väckt vid fyra av att mobilen ringer! Och vem är det som gör sånt om inte Alex! Från Johans telefon..

Idag är det jag som lagat en båt! :) I för sig inget avancerat men jag klarade av det i alla fall! :) sjukt stolt över mig själv! Jag och Lisa har kört motorbåt idag:) Och shit vad kul vi hade!!!

Ja vi "har" fått en liten ledare som heter Fredrik:) eller minisarna inbillade barnen att vi hade det! De kom till mig och Lisa och frågade om vi visste vilken byxstorlek han hade:) Och ifall vi trodde att han skulle tycka det var okej att det tittade i hans byxor!:) Där fick vi väldigt många glada och värmande skratt!

Har även planerat för Tisdagen:) hihi!

Jag och Lisa har även städat köket idag, såg ut som världens jävla svinstia! Och dte gjorde den även efter lunchen! Hmm ingen bra köksvakt!

Dagarna har många fler timmar nu när man är här! vi har handlat, varit ute med båtarna 5 timmar, städat köket, lagat båt, solat och slappat, duschat och ätit!

Och när Micke stack in näsan i Lisas rum så fick vi kommentaren"Vad gott här luktar!" :) och kvick som jag va sa jag att det var vi som va nyduschade!

framför oss har vi en halvtimmes kvällsvila, kvällsfika, kvällsmöte och tillsist Uno! Mickegnäller annars:P;)

1 kommentar:

Sarah sa...

Aw, vad kul att läsa om er! Hoppas ni får en toppen vecka!! :) Hälsa alla, puss!