fredag 4 juli 2008

Tack!

Vill säga tack till alla som fanns vid min sida igår/inatt!
Ska kanske berätta vad som hänt! Jag föll av hästen igår när jag var ute och red igår, föll av i full gallop.. och fick åka med ambulans in till CSK, men det kommer jag inte ihåg nått från( möjligvis en liten glimt) sen kommer jag inte ihåg nått förrens senare på kvällen, när jag ligger i sängen med Marianne på ena sidan och Macce på andra, och att mamma och pappa kommer! Enligt Macce ska de ha varit inne och klämt och dragit i mig med det kommer jag inte ihåg.
Sen blev jag röntgad både huvudet och höften/becknet. Men där va det inget faligt i alla fall:)

Men jag har hjärnskakning och Ont i hela kroppen, kan knappt vända mig i soffan/ sängen utan att det gör ont i höften:( och kan inte röra mig några längre sträckor utan att bli yr..

Va hemma halv ett i natt, mamma och pappa körde hem oss..

2 kommentarer:

Sarah sa...

OH HERREGUD GUMMAN! Vilken tur att du inte blev mer skadad!! Hoppas du kommer på fötter snart igen och att du inte får några men! Tänker på dig!!! Puss och kramar i massor!

Anonym sa...

men herregud hjärtat, vilken tur att det inte brutna ben o armar för hur skulle vi då kunna kramas. krya på dig.kram från unkis