lördag 19 juli 2008

Lägret dag 1:)

Sitter inne på Lisas rum och har kidnappat hennes dator, gjorde ju misstaget att inte ta med mig min! visste inte att vi hade tillgång till internet:(

Kom upp här igår kväll, och nu är första dagen till ända! Dagen har inne hållit en seglats med sällskap av Pöne och Oskar:) Var väldans trevligt! inte Seglat sen jag va på lägret sist, och det är ju som sagt ett par år sen! Men jag kom ihåg en del i alla fall:) och sen hade jag ju bra lärare med mig i båten!!!!

Är sjukt trött just nu och har väldgt många tankar som snurrar runt..:( Det är oerhört jobbigt att känna så här!

Men stämningen här kan väl räknas som på topp och det är sjukt kul att träffa alla igen, då många är gamla kära vänner:) Jo Pöne räknas i för sig som last gammal, men jag får ju va snäll ibland! Han ska ju spendera det närmsta 9 dagarna tillsammans med mig! Stackaren:P

Vi ( jag , Lisa och Jessica) satt och diskuterade hur länge vi kännt varandra och och kom på att det är hälften av vår livstid 10-11 år minst! Alla gamla minnen från Karö och Lägret:) VI är ju nästa fulltaliga nu, bara en söt liten skånetös som saknas och hon sitter i en lägenhet i Kristianstad tillsammans med Stoffe :P;) "Du fattas oss!"

Idag har en båtarna gått sönder! De kolliderade! ett jätte fint hål är det i den ny, men Lisa har gjort en hjälteinstas idag och legat och slipat på den!

Nej nu är jag både trött och grinig.... så nu orkar jag inte mer!:(

Inga kommentarer: